środa, 4 sierpnia 2021

Anioł

 

Witam Was cieplutko.

Chcę Wam dziś zaprezentować mojego ostatniego anioła.

Namalowałam go akwarelami na zagruntowanej desce i zrobiłam delikatną przecierkę. 
To mój anioł:) Trochę dziwny, prawda? 
Spróbuję Wam o nim opowiedzieć. Natura ludzka jest skomplikowana a nasze życie to splot wielu różnych przypadków. Z wykształcenia jestem fizykiem więc mam umysł ścisły. Od najmłodszych lat fascynowała mnie matematyka i ta fascynacja w zasadzie nie minęła. Pomagało mi to w latach aktywności zawodowej. Z drugiej strony jestem zodiakalnym bliźniakiem. Wierzyć czy nie wierzyć - w moim przypadku wszystko się zgadza. Noszę w sobie dwie różne osobowości - nie mylić z rozdwojeniem jaźni:))) Pierwsza dominowała przez większość życia. Byłam osobą "uporządkowaną" do bólu, zorganizowaną i przedsiębiorczą. Tego wymagała moja praca i konieczność pogodzenia jej z życiem osobistym. 
Druga ja to kompletne przeciwieństwo - głowa w chmurach, szalone, twórcze poszukiwanie piękna i tysiące dziwacznych pomysłów. 
Bywa, że te dwie osobowości walczą ze sobą, bywa że współpracują. 
Ten obraz to wynik pełnej współpracy:) Mój anioł - taki jak ja....
Jestem bardzo ciekawa jak Wy wyobrażacie sobie swojego anioła?
Gorąco pozdrawiam!



54 komentarze:

  1. Witaj Ewuniu, dawno o sobie nie dawałam znać. Teraz wpadłam abyś mnie nie zapomniała.
    Bardzo ciekawy jest Twój anioł, nasuwa mi się myśl, że jest On w pikselach:)
    Ja na temat mojego anioła nie myślę, ale na pewno jest bo strzeże mnie niepomiernie. Doznałam tego działania w tym roku. Mam szczęście dzięki Niemu. Pozdrawiam ciepło ,Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu, nie zapomniałam o Tobie - no co Ty:) Cieszę się Twoim szczęściem kochana. Dziękuję za miłe odwiedziny i mocno ściskam!

      Usuń
  2. Absolutnie wspaniały! I widzę w nim Ciebie :) Buziaki Ewciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu, to bardzo miłe:) Buziaki!

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy i niesamowity anioł. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicjo i również gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  4. Ewuś, Twój anioł jest piękny. No właśnie - uporządkowany, ale widać artystyczną duszę, bo to "uporządkowanie" ukazuje niezwykle wrażliwy, pełen artyzmu, a także oryginalny sposób myślenia i widzenia świata. Patrzę i zachwycam się.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często to uporządkowanie mi przeszkadza, blokuje swobodny przekaz. Szukam więc złotego środka:))) Pięknie to napisałaś Izabelko, dziękuję Ci z całego serca. Uściski!

      Usuń
  5. Wspaniały, pełen kolorów, ta mozaika bardzo mi się podoba :) Mój anioł na pewno jest uśmiechnięty i ma w sobie dużo radości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli masz w sobie piękną, radosną duszę:) Bardzo dziękuję Aguś.

      Usuń
  6. Dobre pytanie? Jakoś nigdy go sobie nie wyobrażałam, ale jedno jest pewne, że ma ręce pełne roboty i dobrze mu idzie:)
    Twój anioł - pierwsze skojarzenie - Dama w kapeluszu - bardzo mi się podoba! Kojarzy mi się ciut z grą komputerową "Minecraft":)
    Pomysł nietuzinkowy... Jak wszystko u Ciebie:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gry niestety nie znam:) Dziękuję Ci Gosiu za ciepły komentarz i posyłam buziaki!

      Usuń
  7. Piękny, "mozaikowy", jest ten Twój anioł Ewuniu.
    Ja się nad swoim aniołem nigdy nie zastanawiała, jakby mógł wyglądać... najważniejsze żeby mnie zawsze strzegł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najważniejsze Lidziu:) Dziękuję i przesyłam uściski.

      Usuń
  8. Ewuniu, twarz tego anioła to właśnie Ty- dusza artysty,pełna ciepła i dobroci .Tło to uporządkowany świat który Cię otacza.Bardzo ciekawa praca.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Elżuniu:) Ślicznie dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  9. Przewspaniały anioł:) Świetna technika:)












    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa technika Ewuniu, wspaniały anioł. Ja też jestem zodiakalnym bliźniakiem i przyznam Ci całkowitą rację co do podwójnej osobowości. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz Madziu, jesteśmy podobne:) Cieszę się, że mój anioł Ci się podoba.
      Uściski!

      Usuń
  11. Piękny ten Anioł - i Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuniu wspaniała, zapierająca dech praca! Piękny anioł z nutą współczesności. Mnie te regularne kształty skojarzyły się z wirtualnym światem tak wszechobecnym w dzisiejszych czasach. Cudne ma włosy!!! Ja mam swoje anioły - moją kochaną prababcię i babcię, które chronią mnie na każdym kroku. Nie raz o tym przekonałam się.
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się każde skojarzenie - bardzo dziękuję Justynko.
      To prawdziwe szczęście wiedzieć, że aż dwa cudowne anioły czuwają:)
      Buziaki kochana!

      Usuń
  13. Cudowny Anioł, Ewuniu. Podobnie jak mojej przedmówczyni skojarzył mi się z komputerowym światem. Jednak ta mozaikowatość nadaje mu wyjątkowego uroku. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Karolinko, że Ci się podoba:) Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  14. Niezwykły ten anioł, Ewciu i wyjątkowy. Tak jak Ty. Te kwadraciki przywodzą na myśl z jednej strony piksele, a z drugiej mozaikę. Czyli matematyka plus sztuka w idealnym połączeniu.
    Mój anioł jest pewnie błękitny i lata na motylich skrzydłach.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu za tak ciepłe słowa, jest mi ogromnie miło.
      Twój anioł na pewna ma motyle skrzydła. Nie wiem czy pamiętasz ale namalowałam kiedyś taki obraz "Motyle skrzydła anioła" i był to błękitny anioł:)
      Mocno ściskam.

      Usuń
  15. Twój anioł przypomina mi witraże w kościołach ale jest uporządkowany.Jak Twoje
    skłonności do nauk ścisłych.Widać to w każdej Twojej pracy.
    A mój anioł na pewno kocha naturę. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę to widać? Najwyraźniej to silniejsze ode mnie:) Dziękuję Tereniu. A Twój anioł na pewno jest bardzo piękny. Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  16. Ewo Twój anioł ma swój orginalny urok :) I jest dowodem na to, że umysły ścisłe mają artystyczną duszę :) A poza tym, że autorka ma talent :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że każdy ma artystyczną duszą - trzeba ją tylko uwolnić:) Dziękuję Ci za przemiły komentarz i równie serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  17. Ewuniu wcale nie jest dziwny jest PRZEPIĘKNY! oryginalny i wyjątkowy, mnie osobiście zachwycił:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło Reniu, dziękuję z całego serca. Przesyłam uściski:)

      Usuń
  18. Rewelacyjny anioł.Pozdrawiam Cię cieplutko 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko i również cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  19. Ewuniu, anioł ani trochę nie jest dziwny, inny niż wszystkie i oryginalny - z tym się zgodzę. Masz niesamowite pomysły i pięknie potrafisz je uzewnętrznić. Podziwiam.
    Całusy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Kasiu, że Ci się podoba:) Dziękuję i buziaki posyłam!

      Usuń
  20. Anioł jest niezwykły i piękny. Ciekawe jak malowało się akwarelami na desce? Co do zodiakalnych bliźniąt to prawda tez tak mam;)) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to jest nas więcej:))) Malowałam już wcześniej akwarelami na desce. Zazwyczaj deskę najpierw gruntuję albo szpachluję, na tak przygotowanej powierzchni można śmiało malować.
      Dziękuję Lucynko za miły komentarz i gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  21. Widocznie takie osoby kończyły AGH, bo to samo mogę powiedzieć o sobie:-)Ale moja wyobraźnia jest o wiele skromniejsza od Twojej Ewuniu. Anioł jest przepiękny i oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest w tym pewna prawidłowość:)
      Moja wyobraźnia jest rzeczywiście ogromna ale umiejętności wciąż skromne. To Ty Basiu jesteś prawdziwą artystką, którą podziwiam od dawna.
      Serdecznie dziękuję za ciepły komentarz!

      Usuń
  22. Piękny Anioł, jeszcze takiego nie widziałam. Jest indywidualny i Twój.
    Najpierw zobaczyłam tą prześliczną mozaikę. Skrzydła skojarzyły mi się z lustrzanymi paskami.
    Zaskoczyłaś mnie na koniec tym pytaniem- jak wyobrażam sobie swojego Anioła. Nigdy o tym nie myślałam...
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Izabelko:) Myślę, że Twój anioł musi być piękny.
      Ja również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  23. Powiedziałabym jest dziwny gdyby to był mój anioł! Anioł jest Twój i jest piękny, artystyczny i autentyczny !Cudownie zamknęłaś treść w obrazie .Mój anioł byłby bardzo skromny w bieli i szarości z przezroczystymi elementami ,w których można dostrzec jasny pryzmat światła i koniecznie poszarpane elementy bo przez tyle lat opieki pewnie niejedno przeszedł.Dziwny prawda ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę odpowiedzieć tak samo - nie jest dziwny i idealnie do Ciebie pasuje:)
      Dziękuję Ci Grażynko za ciepłe słowa, jest mi bardzo miło. Mocno ściskam!

      Usuń
  24. Pięknie on odzwierciedla dwoistość Twojej natury! Z jednej strony delikatna twarz, z drugiej uporządkowane kwadraty i prostokąty. Kolorystyka też do tego nawiązuje 🤩

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Ewciu, że Ci się podoba:) Dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  25. Piekny, bo oryginalny, inny niz wszystkie. Pozdrawiam najserdeczniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Kasiu i równie serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  26. Zaciekawiła mnie technika, nie wiedziałam że akwarele na desce dają taki fajny efekt. Zachwycam się aniołem - piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja pochwała Ewuniu to dla mnie zaszczyt:) Ślicznie dziękuję.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.