niedziela, 17 lipca 2022

Mini biblioteczka - "Oto życie"

 

Witam Was serdecznie i ciepło.

Kolejna, dwunasta mini książeczka z mojej mini biblioteczki nosi tytuł "Oto życie". Jest formą refleksyjną opowiadającą o relacjach pomiędzy kobietą i mężczyzną. Taki temat przyszedł mi kiedyś do głowy:) Tematu nie będę rozwijać, pozostawiam Wam do refleksji. Całość wykonałam markerami. Zapraszam do obejrzenia.















Na koniec jak zawsze kolaż wszystkich mini książeczek - do obejrzenia tutaj.
Serdecznie pozdrawiam!



29 komentarzy:

  1. Ewuniu wiem, że się powtórzę, ale uwielbiam Twoje formy twórczego przekazu. Niby minimalistyczny, a daje dużo do myślenia i rozwoju dalszej myśli.
    Super!
    Uściski kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię tworzyć takie refleksyjne formy, czasem warto pofilozofować:) Dziękuję Justynko i również uściski posyłam!

      Usuń
  2. Piękna książeczka. Sporo już ich masz, Ewo. Pomysłów Ci nie brakuje.
    Tym razem moim faworytem jest: Kto się lubi, ten się czubi. Świetny pomysł, zaskakujący, nietypowy.
    Pozdrawiam w słoneczną niedzielę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Izabelko:) Różne bywają relacje w związkach, czasem jest pięknie a czasem bywa trudno. Przesyłam serdeczne pozdrowienia!

      Usuń
  3. Ewuniu, wspaniała i pełna refleksji praca. Życie pisze różne scenariusze, choć czasem wiele zależy od nas, tylko nie chcemy tego dostrzec. Do porozumienia potrzebne są dwie osoby i ich chęć. ujęłaś życie w wielkim skrócie, ale pomysł rewelacyjny. Idealnym tłem są krzyżówki!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to tylko kilka "migawek" z życia:) Cieszę się Alinko, że zwróciłaś uwagę na tła - to nie przypadek, mają swoje symboliczne znaczenie. Dziękuję za ciekawy i serdeczny komentarz. Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

      Usuń
  4. Ewciu widać, ze masz głowę pełna pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, życia mi braknie na ich realizację:) Uściski Aguś.

      Usuń
  5. Fajnie Ci wyszła ta kolejna książeczka. Myślę że temat jak najbardziej na czasie, tym bardziej że pandemia odkryła nam nieznane oblicza partnerów. Super Ewa że to pokazałaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Aniu, to dla wielu związków zupełnie nowa rzeczywistość i prawdziwa próba. Dziękuję za miły komentarz i gorąco pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Wspaniały kolejny tomik Ewuś. Bardzo podoba mi się tematyka, którą wybrałaś. Nad każdą strona można się zadumać. Oczywiście, świetnie zaaranżowałaś strony książeczki. Profesjonalizm pod każdym względem.
    Uściski mocne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Izabelko, serdecznie dziękuję. życie nie składa się z samych szczęśliwych chwil, bywają też trudne:) Posyłam buziaki!

      Usuń
  7. Imponujący księgozbiór :) Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna bardzo refleksyjna książeczka. Każdy może odnaleźć chwilę że wspólnego życia. Finał zależy od nas. Ależ Ty masz wspaniałe pomysły. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Janeczko:) Finał zależy od nas, to prawda - wiele problemów można rozwiązać jeśli obie strony tego pragną. Ja również serdecznie Cię pozdrawiam!

      Usuń
  9. Wybrałaś bardzo fajny temat. W relacjach małżeńskich różnie bywa. Na początku bywają marzenia a życie pisze swoją historię . Nie wiadomo czy jesteśmy sami sobie winni czy takie mamy przeznaczenie. Miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czasem ludzie się zmieniają, każdy związek ma swoją historię a wina zazwyczaj leży po obu stronach. A może to jednak przeznaczenie:) Miłego tygodnia Tereniu.

      Usuń
  10. Powiem Ci jestem pod wrażeniem. Wykonałaś kawał dobrej roboty :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Agnieszko:) Dziękuję i przesyłam serdeczności.

      Usuń
  11. Świetne, twórcze i refleksyjne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmmm... No ciekawa zawartość... Kojarzy mi się tą kolorystyką gdzieś z latami '60? '70? Czekam na kolejne tematy, bo nawet jak nie do końca czuję klimat, to i tak lubię te Twoje książeczki oglądać :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to Mireczko:) Dziękuję Ci za miłe odwiedziny i równie serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  13. Twoje prace są takie inne,masz swój styl pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu i przesyłam serdeczności:)

      Usuń
  14. Ewuniu, zarówno wybrany przez Ciebie temat, jak i interpretacja skłania do wielu przemyśleń i wywołuje emocje. Wiesz, myślę, że byłabyś świetnym psychologiem.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślisz? Nigdy nie myślałam o psychologii, lubię sobie tylko pofilozofować od czasu do czasu:) Bardzo dziękuję Małgosiu i mocno ściskam.

      Usuń
  15. Twoja pomysłowość z każdym postem coraz bardziej mnie zadziwia. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Kasiu:) Dziękuję i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.