sobota, 20 października 2018

Księga - zestaw nr 4

Witam Was kochani.
Ponury dziś poranek, zdecydowanie późnojesienny. Niebo ma kolor .... aluminium, tak mi się jakoś skojarzyło :) To zapewne przez mgłę, która leniwie zaległa nad ziemią. Jest dziwnie cicho, nie słychać ptaków ani szelestu liści - jakby świat zastygł w oczekiwaniu na coś. Może na deszcz?
Zapraszam Was dziś na kolejny wpis do księgi. Konsekwentnie realizuję wytyczne wymyślone przez Grażynkę więc dziś zestaw nr 4, który wygląda tak:
Zestaw dość prosty - kilka papierków plus dowolny dziurkacz. Podobnie jak ostatnio do zestawu dołączyłam cytat:
"Trzy rzeczy pozostały z raju: gwiazdy, kwiaty i oczy dziecka".
Oto moja interpretacja:
I jak Wam się podoba? Na przekór szarościom przekazuję Wam dziś odrobinę energii i mnóstwo kolorów :)
Życzę wszystkim miłego, weekendowego wypoczynku!

50 komentarzy:

  1. Ewuniu jestem pod wrażeniem jak perfekcyjnie umiesz połączyć tyle różnych elementów w całość. Serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa! Piękna karta! Potwierdzam to, co napisała Lenka:) Potrafisz niezwykle bawić się papierem i tworzysz scenerie, które mnie zachwycają. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię się bawić obrazem a papier daje mnóstwo możliwości. Dziękuję Izuniu i również przesyłam uściski!

      Usuń
  3. U mnie też dziś pogoda jest "aluminiowa". I wreszcie po wielu tygodniach przerwy pada deszcz. Nie wiem, czy jutro pojadę do Arboretum w Rogowie. Ale może pogoda do niedzieli się poprawi. Twój zestaw Ewuniu jest przepiękny. Gra kolorów i dobór materiałów, ilustracji i zdjęcia dzidziusia idealnie oddaje temat, który wymyśliłaś. Piękna praca. Miłego weekendu Ewuniu, serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I u nas się rozpadało, pada nadal. To marna pogoda na wycieczkę ale może w Rogowie jest pogodniej :)
      Dziękuję Andrzejku za ciepłe słowa i życzę Ci udanej niedzieli.

      Usuń
  4. Piękna karta! Zachwycam się nią i jej kolorami.
    Pozdrawiam spod krakowskiej mgły wciąż wypatrując jesiennych barw:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko! I u nas wciąż kolorowo choć barwy powoli tracą swą intensywność.
      Miłej niedzieli :)

      Usuń
  5. Piękna interpretacja, kolory jak najbardziej wskazane na jesienną chandrę. Pozdrawiam Ewuniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaszkodzą gdy za oknem szarówka i deszcz :) Dziękuję Małgosiu i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  6. Piękna interpretacja, kolory jak najbardziej wskazane na jesienną chandrę. Pozdrawiam Ewuniu

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny cytat no i rewelacyjne wykonanie kart księgi, ale u Ciebie to już norma.
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Aniu, dziękuję z całego serca.
      Gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Jesteś niesamowitą mistrzynią w łączeniu tylu elementów, które wydawałoby się są odrębnościa i do siebie nie pasują. Kolorki wybrałas do kompozycji idealnie.
    Napisałaś: "jakby świat zastygł w oczekiwaniu na coś. Może na deszcz?"
    u mnie troszkę popadało, a przed zachodem zaświeciło słonko, ale strasznie zimno sie zrobiło, czyżby miał padac śnieg? POzdrawiam cieplutko i miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie Eluniu :) Mieliśmy bardzo długi sezon ale przecież nic nie trwa wiecznie. U nas też popadało i dziś pewnie będzie tak samo.
      Dziękuję za serdeczny komentarz i również życzę Ci udanego tygodnia.

      Usuń
  9. Ewuniu! Kolejne Przepiękne Karty, Ślicznie wszystko skomponowałaś, Kolorki piękne Masz Fajną wizję Nieba - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że aluminiowe? Często przychodzą mi do głowy takie dziwne skojarzenia :)
      Cieszę się Krysiu, że podoba Ci się mój wpis - dziękuję i mocno ściskam.

      Usuń
  10. Piękna interpretacja pięknego hasła!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny cytat, cudne zdjęcie i przepięknie skomponowana całość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu i serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  12. Ja nie wiem Ewuniu jak Ty to robisz. Ja spojrzałam na ten zestaw i stwierdziłam, że nic bym z tym nie wymyśliła, a Ty... zrobiłaś coś niesamowitego, no rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejszy jest temat przewodni, który uwalnia skojarzenia - potem to już z górki :) Dziękuję Lidziu i przesyłam uściski.

      Usuń
  13. Z przyjemnością zaglądam do Twojej księgi,oj dzieje się w niej i to same fantastyczne rzeczy.
    Ewuniu zachwyciła mnie ta strona i cytat do zapamiętania.
    Serdeczności zostawiam najmilsze 😚🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, jest mi bardzo miło.
      Serdecznie przytulam :)

      Usuń
  14. Ewuniu, wspaniale zinterpretowałaś ten piękny cytat.
    Ściskam mocno i przesyłam słoneczne pozdrowienia - choć u mnie dziś deszcz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też deszczowo Małgosiu i w dodatku zimno.
      Serdecznie dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  15. Pięknie to wymyśliłaś i wykonałaś! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i również cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  16. Lubię ten cytat :) pieknie go ubrałas :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A u mnie dziś popołudniu wyszło słoneczko i świat raził kolorami. Za to teraz mglisto i strasznie zimno więc przyjemnie popatrzeć na twoją papierową, bardzo optymistyczną, interpretację tego pięknego cytatu. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Oleńko, przez jakiś czas będziemy musiały właśnie tak sobie radzić :)
      Przesyłam uściski.

      Usuń
  18. Ewuniu bardzo mi się podoba Twój dzisiejszy wpis do księgi . Jest taki radosny i wesoły . Zauroczyły nie oczy dziecka, tan motyw zawsze mnie rozczula w naturze i w pracach.
    Pozdrawiam i dobrego tygodnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Aniu, że Ty najbardziej lubisz radosne prace :) Bardzo dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  19. Uwielbiam i podziwiam Twoje interpretacje !Wspaniały wpis ,piękny i zasobny .Kamień z serca mi spadł bo zestaw był bardzo przypadkowy ,a okazało się ,ze dziurkacz był zarezerwowany dla Ciebie -poczyniłaś z nim i z tymi skraweczkami cuda . W swojej pracowni jesteś niesamowita wyjątkowa i kochana !Buziaczki najsłodsze .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się wzruszyłam :) Serdecznie Ci Grażynko dziękuję za te wszystkie ciepłe słowa.
      To był fajny zestaw, duża dowolność i dość łatwe skojarzenie. Powoli zbliżam się do tych trudniejszych :)))
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  20. Ale śliczny wpis do księgi Ci wyszedł. Sama bym tego lepiej nie ujęła... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Karolinko, serdecznie dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  21. Ewuniu ja nie wiem jak Ty to robisz ale masz tak wszystko świetnie dopracowane, idealnie skomponowane do cytatu. Gdy go przeczytałam zastanawiałam się co ja bym dała i wiesz że nic nie mogłam wymyśleć, masakra a tu proszę dusza artystki stworzyła dzieło. Wspaniale wygląda to dziecię w otoczeniu kwiatów, te oczy... Podoba mi się wpis taki radosny w dzisiejszy zimny poranek od razu daje energię. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię bawić się grafiką, myślę że obrazem można opowiadać równie sugestywnie jak słowami. Ślicznie dziękuję Agniesiu i mocno ściskam :)

      Usuń
  22. Fantastycznie to wszystko połączyłaś:)
    w taką pogode przyda sie trochę radosnych kolorów:)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Joasiu :) Dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  23. Pięknie, kolorowo i idealnie pasują elementy do cytatu:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przecudowna praca świetne kolorki buziolki

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyszło :) i trafiłaś z tym cytatem :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.