niedziela, 2 czerwca 2019

Składaczek dla mamy

Witam wszystkich serdecznie i ciepło!
Dzień Matki już za nami ale ja mam jeszcze jedną kartkę do pokazania. To składaczek według wytycznych Ewci. Nie do wiary, że to już 11 wyzwanie :) Dotąd nie odpuściłam żadnego, pilnie ćwiczę cięcie i gięcie. Tym razem nie miałam dylematu bo zaproponowana forma bardzo mi się spodobała. Wbrew pozorom robi się ją szybko i łatwo, dłużej trwa ozdabianie. Ogromnym plusem jest fakt, że pomimo mocno przestrzennej formy kartka pięknie się składa na płasko i bez problemu można ją włożyć do koperty.
Boczne płaszczyzny zamknęłam ażurowymi okiennicami. Okiennice na przedniej ściance są otwierane i dopiero po otwarciu można zajrzeć do środeczka.
Oto moja propozycja:
I co myślicie o takim rozwiązaniu?
Życzę Wam kochani dobrego tygodnia :)

55 komentarzy:

  1. Ewuniu! Co myślę patrząc na taką kartkę? CUDO !!! I już. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak?:))) Dziękuję Ewuniu i mocno Cię ściskam!

      Usuń
  2. Niezwykle pomysłowo ozdobiłaś tego składaczka. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu ,ta kartka jest przepiekna !!!Rewelacyjny pomysł miałaś z takimi okiennicami.
    Ja nie mam odwagi zmierzyć się z taką formą i nie mam tez pomysłu na ozdobienie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elżuniu :) Może jednak spróbujesz, jestem pewna że świetnie sobie poradzisz - ta forma tylko wygląda na skomplikowaną a w rzeczywistości robi się ją dość łatwo.
      Gorąco Cię pozdrawiam.

      Usuń
  4. Ewuniu kartka składaczek rewelacja :) pięknie, pomysłowo wykonana, ślicznie zdobiona :) Podziwiam Cię za ciekawe wykonanie różnych projektów, które robisz z dużą finezją i fantazją :) Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Basiu, ślicznie dziękuję i przesyłam buziaczki :)

      Usuń
  5. Patrząc na te ażurowe okiennice mam skojarzenia z tajemniczym arabskim ogrodem :-)
    Pięknie i pomysłowo ozdobiony składaczek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładne skojarzenie Ewuniu i nawet pasuje :)
      Dziękuję!

      Usuń
  6. Ewuniu pomysł z okiennicami jest na 6+. Świetnie to wygląda. Środek pięknie wypełniony i ten piękny kolorek niebieski. Śliczna kartka od serca. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agniesiu, cieszę się że i Tobie się podoba.
      Buziaczki!!!

      Usuń
  7. Super pomysł z okiennicami, śliczna karteczka Ewuniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu i również pozdrawiam bardzo ciepło :)

      Usuń
  8. Śliczna forma Ewuniu, wyszła taka ogrodowa altanka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozszyfrowałaś mnie Kasiu bo właśnie taki zamiar miałam :)
      Dziękuję i cieplutko pozdrawiam!

      Usuń
  9. I mnie na pierwszy rzut oka skojarzyła się z niezwykłą, magiczną altanką. Pomysł wspaniały wykonanie mistrzowskie.
    Ewuniu, zrobiła kartkę do Twojego dziennika. Czy mogę prosić o adres do wysłania?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Zosiu!
      Ogromnie się cieszę z tej karty, napisałam już na @ i grzecznie czekam :)
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  10. Super, wygląda ślicznie! Bardzo podobają mi się te elementy ruchome. No i w ogóle całość zachwyca. Serdeczności Ewuniu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna i bardzo ciekawa kartka !Wspaniale wykorzystałaś przestrzeń układając kwiaty warstwami , uwielbiam koronki ,a w tym projekcie cudnie są wyeksponowane .Buziaczki .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Grażynko i również buziaczki przesyłam :)

      Usuń
  12. Ewuniu mnie zachwyca każda Twoja praca więc i tym razem podziwiam :)) Piękny jest, taki delikatny, a te ażurowe elementy nadają mu wymiar bajkowy!! Miłego dnia!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Justynko, dziękuję z całego serca za ciepłe słowa.
      Miłego dnia :)

      Usuń
  13. Ślicznie Ci Ewuniu wyszła ta kartka. Ja jakoś nie mam kompletnie na nią pomysłu .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Jeszcze jest sporo czasu, na pewno coś wymyślisz.
      Serdeczności!

      Usuń
  14. Przepiękna, misterna praca. Każdą mamę by zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już nie wiem jakich słów użyć... Ty zaskakujesz po całości. Rewelacyjna praca, jakby tajemniczy ogród zaprojektowany specjalnie dla mamy. Czysta magia!!!! Posyłam duży uścisk. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama zasługuje na najlepsze :) Dziękuję Agnieszko i ściskam Cię mocno!

      Usuń
  16. Ewuś, kartka jest cudna. Przywodzi mi na myśl "Tajemniczy ogród". Fantastyczny klimat stworzyłaś.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Izabelko. Kusiło mnie, żeby włożyć do środka kwiaty z foamiranu ale wtedy kartka nie składałaby się na płasko. Kiedyś jednak wypróbuję ten pomysł.
      Uściski :)

      Usuń
  17. Ewuniu cudnie wyszedł Ci ten składaczek :-)
    Ja jakoś nie mogę się wziąć na te składaczkowe formy choć kuszą mnie ogromnie :-)
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się przełamać Agatko, zobaczysz że to fajna zabawa i mnóstwo nowych możliwości.
      Bardzo dziękuję i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Och, jaki bajkowo-zjawiskowy składaczek!!! Ewuniu pięknie się prezentuje Twoja karteczka!
    Podziwiam Twoją twórczość i dużo słoneczka życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  19. O jej! O jej!! Ileż to pracy wymagała ta karteczka. Coś pięknego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było tak źle, wykrojniki pomogły :) Dziękuję Agatko i gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  20. Piękny skladaczek, cudnie go ozdobiłaś :)
    Ja się jakoś boję takich form, więc tym bardziej Cię podziwiam :)
    Serdeczności Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Marylko. Niepotrzebnie się boisz - spróbuj bo to tylko wygląda tak skomplikowanie. Buziaczki :)

      Usuń
  21. Ewuniu, składaczek jest przepiękny, jak każda Twoja praca, zachwyca niezmiernie. Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maksiu i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  22. Jest śliczny i bardzo gustowny. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak w ogóle to wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin. Dużo zdrowia, szczęścia i ciągle niewyczerpanej weny twórczej!

      Usuń
    2. Dziękuję Karolinko za serdeczne życzenia, jest mi bardzo miło.
      Przesyłam uściski :)

      Usuń
  23. Witam Cię składaczek przepiękny pozdrawiam buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  24. Ewuniu, przepiękny jest ten składaczek, a pomysł na ażurowe okiennice to prawdziwy strzał w dziesiątkę.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Małgosiu, że Ci się podoba :)
      Serdeczne uściski!

      Usuń
  25. Kochana, jak wejście do zaczarowanego ogrodu :) Moja ulubiona książka z dzieciństwa

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczny składaczek:)Pomysłowy i uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny składaczek a te otwierane okiennice po prostu wow *.* każda mama byłaby zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.