czwartek, 22 sierpnia 2019

Albumik w odcieniach bordo

Witam Was serdecznie i ciepło.
Dziś kolejny albumik, który powstał w ramach podziękowania za kartę do dziennika emerytki.
Poleciał już jakiś czas temu do Elżuni (Eliza Art) a wpis z jej kartą możecie obejrzeć tutaj.
Albumik jest w odcieniach bordo i fioletów. Okładka typowo mediowa z elementami z masy samoutwardzalnej.
A wewnątrz:
Elżunia napisała do mnie, że albumik bardzo jej się podoba więc i ja jestem szczęśliwa :)
Jeszcze raz dziękuję Ci Elu za piękną kartę!
A Wam jak się podoba? Staram się aby każdy album był nieco inny i choć trochę oryginalny ale ostatnio zrobiłam ich tyle, że powoli zaczyna mi brakować pomysłów.
Kolejna karta. którą prezentowałam dotarła od Justynki (tutaj). Oprócz karty Justynka obdarowała mnie swoim ślicznym aniołkiem dlatego i ja postanowiłam podarować Justynce swojego błękitnego aniołka namalowanego na drewnie.
Prezentowałam go już na blogu, więcej zdjęć możecie zobaczyć tutaj.
Do kompletu dołączyłam ozdobny, błękitny tag z podziękowaniem.
Tobie Justynko również dziękuję za piękny dar, którym mnie obdarowałaś. Mam nadzieję, że i mój podarunek sprawił Ci radość :)
Pozdrawiam wszystkich bardzo ciepło.



45 komentarzy:

  1. Wspaniała okładka, a ile schowków ma album... Cudne niespodzianki przygotowałaś Ewuniu dla dziewczyn. Ściskam Cię bardzo mocno.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu i również przesyłam serdeczne uściski :)

      Usuń
  2. Lubię Twoje nietuzinkowe prace :) dziewczyny będą miały fajne pamiątki od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja od nich :) Dziękuję Aguś i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  3. Rewelacyjny album! Widać Ewciu, że masz swój jedyny i niepowtarzalny styl. Bardzo mi się to podoba :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu, to miły komplement. Ja również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Cudowny album Ewuniu, jest naprawdę przepiękny! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam ten albumik!!! Jest na prawdę zachwycający!!! Uściski posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Danusiu, ślicznie dziękuję. Uściski!

      Usuń
  6. Beautiful cards with amazing colors!

    Have a wonderful day, Ewa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu, wspaniale obdarowujesz blogowe koleżanki. Album ma świetną kompozycję i jest przepiękny. Twoje anioły uwielbiam.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, staram sie w ten sposób podziękować za dary, które dostaję :)
      Buziaczki!

      Usuń
  8. Jesteś fantastyczną Osobą Ewuniu, sprawiasz innym tyle radości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama również jej doświadczam Basiu, to działa w obie strony :)
      Serdeczności!

      Usuń
  9. Świetny album. A anioła pokochałam z chwilą gdy pierwszy raz go ujrzałam, uwielbiam te deski malowane. Zakładka świetna:-) Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu życzę Ewuniu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agniesiu! Tobie również życzę miłego weekendu :)

      Usuń
  10. Niesamowite są Twoje albumy ,każdy inny.Masz wspaniałe pomysły na nie.Widać w Twoich pracach artystyczną duszę -podziwiam.
    Ten albumik ma cudną kolorystykę.
    Serdeczne uściski i miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elżuniu za ciepłe słowa, jesteś kochana :)
      Mocno ściskam!

      Usuń
  11. Piekny albumik! Jak dla mnie to i tak każdy jest inny już przez samą zmianę kolorystyki :)
    A prezenciki cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Milenko i cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Mnie to tu niebawem słów zabraknie. Będąc nudną, powtórzę się: jesteś prawdziwą artystką. Album fantastico, tag megastycznie bajkowy, przywołujący na myśl świat oceanu. Anioła pamiętam i jak kiedyś mnie zachwycał, tak i teraz to robi. Twoje prace są pełne miłości i ja to czuję i ja to widzę. <3 Uściski. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpieszczasz mnie Agnieszko swoimi pochwałami ale to ogromnie miłe :)
      Dziękuję i serdecznie przytulam.

      Usuń
  13. Ewuś Witam Cię bardzo serdecznie. Genialny album prześliczny , tag niesamowity. Aniołek jak pamiętam cudowny kochana jesteś mistrzynią mocno ściskam buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Arletko i ściskam równie mocno :)

      Usuń
  14. Wspaniałe prace, Ewuniu!
    Widać, że wkładasz serce w tworzenie :-)
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe serce Iwonko :) Tym bardziej jest mi miło, gdy inni tak ciepło odbierają moje prace. Dziękuję i gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  15. Dziękuję Agnieszko! Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie moja kolorystyka, ale podziwiam wykonanie! Te różnorodne kieszonki, schowki, zapięcia... rewelacja!
    W aniołku jestem zakochana!
    Miłego dnia Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Aniu, jest mi bardzo miło.
      Miłej niedzieli :)

      Usuń
  17. Piękny a w rzeczywistości jeszcze piękniejszy. dziękuję bardzo Ewuniu za dar od serca. tworzysz niepowtarzalne i pięknie. Pozdrowienia i buziaczki posyłam na weekend

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję Elżuniu za wspomnienie, które mi podarowałaś :)
      I ja przesyłam buziaczki :)

      Usuń
  18. Ewuniu piękny album, a kartka tytułowa bardzo ciekawa i oryginalna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewuniu kolejny piękny, pomysłowy i bardzo ciekawy album :) Okładka fantastycznie wykonana :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu i również cieplutko Cię pozdrawiam!

      Usuń
  20. Cudny album,taki wyrazisty ten kolor fioletu - super 🙂
    Serdeczności przesyłam Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Marylko! Serdeczności :)

      Usuń
  21. Udaje Ci się za każdym razem stworzyć coś niesamowitego i oryginalnego. Kolejny album jest przepiękny <3 W środku bardzo ciekawy a okładka po prostu zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe, dziękuję z całego serca :)
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  22. Piękny album, podziwiam Twoje pomysły Ewuniu. Tag także zachwyca, masz ogromną wyobraźnię.
    Ja psychicznie zbieram się do pomysłu nad moją kartą dla Ciebie. Póki co, jeszcze nie nadszedł jej czas:)))
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anusiu! Może nadejdzie kiedyś ten czas :)
      Buziaczki.

      Usuń
  23. Wspaniały albumik






    Wspaniały albumik Ewuniu , pięknie dobrałaś kolory i bardzo ciekawie ozdobiłaś jego strony . Odciski z masy i odmieniony papier cudnie zdobią tag .


    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za każde miłe słówko pozostawione na moim blogu.